15/4-10

Varit kanon fint väder idag.. =) vi har varit ute jätte länge på em och barnen fick mellan mål ute..
Skönt var det.. satt och snackade lite med Ronja (en annan elev) och glassade i solen..
I morgon är min sista dag på praktiken... Det ska bli både skönt och lite tråkigt. Kommer sakna dom flesta barnen, men dock inte alla. Det finns dom som jag tycker är jätte jobbiga också..

Undra om det är mycket bättre i skolan? sitta och plugga en massa hela tiden och lyssna på lärare som snackar och allt vad det nu är?? Det som är bättre är väl att man slutar mycket tidigare och sånt. =).

Har nyss varit ute och gått promanad med hundarna i skogen också skönt var det, men lite kallt om händerna faktiskt, mindre roligt... Det gick bra men lite störigt att Platina går så dåligt i koppel och SÅ BRA utan koppel, vet inte vad jag ska göra åt det direkt.

Nej nu ska jag försöka att hitta någon film att se
Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0