14/4-10

För man blir inte på lite bra humör när vädret är så fint. :D jag blir iaf på bra humör, åkte buss till praktiken, den är inne ungefär vid halv 8 och jag börjar kl 8 så jag tog en morgon promenad i morse, när jag kom ner till stan så träffade jag på pappa sådär på morgonen.. Blev lite smått förvånad
Vi börjar prata lite och eftersom att solen sken så kom jag och tänka på att jag faktiskt börjar behöva en vårjacka, (hunden åt sönder min gamla)
smart som jag var så sa jag det till pappa och helt plötsligt så hade jag pengar i handen till en jacka som jag gick och köpte innan bussen gick hem igen... Och gissa vad? Den är SKIT snygg. =)

Ikväll så händer däremot inte så mycket, helt slut är jag.. Så det blir bara att kolla på tv och ta det lugnt, skönt det..
och i morgon är det praktik igen, då är det hämt fika som gäller

Så ser jackan ut på ett ungefär, men inte riktigt, Det är muddad krage vid nacken och där också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0