13/4-10

Måndagar är alltid lika härliga. ;).. Jag var i skolan i typ 30 min sen var det inte mer med det, åkte sen hem till mamma och umgicks med henne det var mycket trevligt.. Åkte sen och hämtade upp Jimmy och åkte till pastavagnen...

Väl hemma så tog jag det lugnt en stund, och sen så var det dags att åka till stallet.. Fick ha Afaz igår iaf, en härlig tur i skogen och en bit i fullgallopp (vi skulle inte galoppera) Men det var skit kul..

Idag blir det praktik igen, så att det blir snart att gå till bussen, det finns ju inga prakeringar i innerstan så att det blir att åka buss denna vecka, var egentligen bättre när jag hade mammas bil då. xD då åkte jag till och sen körde hon ner mig till dagis... Men sånt är livet, jag sparar ju ganska bra med pengar på att åka buss iaf. =) duktiga lilla jag..

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0