11/4-10

Har tydligen missat poängen med att uppdatera bloggen denna helg, hehe..
Men sånt händer ibland, det har inte hänt alls mycket, men det har varit väldigt skönt..
Sen i Fredags kväll freakade jag ut på "dansgolvet" här hemma haha, var lite smått rastlös så började pumpa gamla 90tals hits och hoppa runt som en dåre, I Lördags var jag inne i stan 2 gånger precis eftersig inte så jätte spännande, och idag så var jag inne i stan vid mamma, fick nya gardiner av henne snällt det. :)
Och ikväll så sitter jag just nu här och sitter, väntar på att få filmerna klara så jag kan kasta på en sen.

Vi har grillat ikväll också för första gången i år, gott gott..
Nu är påsklovet slut också, har inte bestämt mig för om jag ska åka in till skolan den lilla stunden vi ska vara där heller, det återstår att se... Och så ska jag rida imorgon också ska bli roligt...
Och sist men inte minst så är det sista praktik veckan nu, ska det bli skönt att slippa den sen? vet faktiskt inte, det är nog lite både och..

Nu ska jag springa och dricka juice och ta någon macka för lilla jag börjar bli lite hungrig igen? :O Snacka om att bli en tjockis nu innan sommaren.:P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

låter som en skön helg ju :) jag har festat hela helgen bara haha så idag är jag helt slut.. känner mig lite hängig och ont i halsen nu vet inte var det kommer ifrån men hoppas det går bort snart bara..

2010-04-11 @ 21:15:56
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

nej hoppas inte det håller i sig bara. får se om jag klarar hela dagen idag.. hur mår du idag?

2010-04-12 @ 11:50:41
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0